درمان جوش صورت
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

همه چيز درباره آكنه


آكنه تقريباً در برهه اي از زندگي همه ي افراد بروز پيدا ميكند و در واقع شايع ترين بيماري پوستي مي باشد.
معمولاً آكنه بيشتر در بين نوجوانان ديده مي شود ، ولي هيچكس از آكنه در امان نيست.
موارد شديد مي توانند باعث ماندگاري جاي زخم بر ر وي پوست شوند ، اما حتي موارد خفيف مي تواند اثرات اجتماعي و رواني مخربي بر روي فرد بگذارند.
از آنجا كه درمان آكنه بر اساس عوامل متعددي از قبيل سن ، نحوه ي زندگي و نوع پوست بيمار دارد ، لازم است براي درمان آن حتماً به پزشك متخصص مراجعه شود.

- اهميت :
اگرچه آكنه ممكن است باعث بروز عفونتهاي پوستي شود ، اما يك بيماري حاد جسمي محسوب نمي شود. با اين حال، آكنه ممكن است باعث بروز اضطراب و خجالت در بيمار شده و مي تواند منجر به افسردگي و انزواي اجتماعي شود. از طرف ديگر ، اثرات آكنه بر روي پوست ممكن است براي هميشه باقي بمانند.

-شناسايي :
آكنه مي تواند بر روي هر بخشي از بدن كه غدد سباسه در آن قرار دارند بروز كند. وظيفه ي غدد سباسه توليد چربي ، به منظور هيدراته نگه داشتن پوست است. آكنه اغلب بر روي صورت ، قفسه سينه و باسن ديده مي شود و معمولاً در دوران بلوغ شروع مي شود.
آكنه معمولاً تا قبل از سن بيست سالگي از بين مي رود ولي برخي از افراد ممكن است آكنه را تا سن سي سالگي و بيشتر ، تجربه كنند.
شكل لكه هاي آكنه متفاوت است، و بستگي به نوع و مرحله اي از آكنه و همچنين محل شيوع آن دارد. آكنه ممكن است به صورت يك نقطه سياه در زير سطح پوست ، يك برجستگي كوچك، برآمدگي هاي صورتي، يا به صورت يك كيست بزرگ، قرمز، ملتهب و فقط بر روي و يا زير پوست ظاهر شود.

- انواع :

آكنه معمولا بصورت نقطه هاي قرمز رنگ و برجسته بر روي سطح پوست ظاهر ميشود. برخي از ديگر بيماري هاي پوستي مي توانند علائمي مانند آكنه را ايجاد كند ، اما اين موارد واقعاً آكنه نيست.
آكنه ها را مي توان به سه نوع اصلي تقسيم بندي كرد : كومدون ها، پاپول ها و ندول ها. علت بروز كومدون ها ، مسدود شدن منافذ پوست مي باشد. كومدون ها معمولاً مرحله ي اول از بروز آكنه هستند. دو نوع ديگر آكنه از نظر اندازه بزرگتر هستند و مي توانند بصورت قرمز رنگ و متورم بروز كنند.

- پيشگيري و درمان :

درمان آكنه ممكن است براي هر فرد متفاوت باشد.موارد شديد بايد توسط يك متخصص پوست براي جلوگيري از زخم و جلوگيري از وقوع لكه هاي جديد درمان شوند.
اين كه بيمار چه نوع آكنه اي داشته باشد و شكل ظاهري آن ، براي درمان مهم است.
موارد جزئي آكنه معمولا مي توانند با استفاده از محصولات ضد آكنه و ضد جوش درمان شوند.
موارد متوسط ​​يا شديد ممكن است نياز به استفاده از داروها، مثل رتينوئيدها، آنتي بيوتيك هاي خوراكي و موضعي خوراكي و قرص هاي هورموني داشته باشند.

- باورهاي غلط :

دليل بروز آكنه كثيف بودن پوست نيست، و شستشو و تميز كردن بيش از حد مي تواند منجر به خشك شدن پوست و ايجاد التهاب پوستي شود.
طبق مطالعات انجام شده ، آكنه حتي بدليل خوردن برخي از غذاهاي مشخص بروز نمي كند. با اين وجود برخي افراد ممكن است با خوردن بعضي از غذاها ، دچار آكنه شوند ، كه اين مي تواند بخاطر وجود حسايت با آن مواد غذايي باشد.

ريزش مو

 

كرم‌ ضدجوش‌ و روشن ‌كننده‌

جوش

موارد مصرف‌: درمان‌ جوشهاي‌ ريز و بدخيم‌، آكنه‌ و روشن‌ كننده‌



شماره مجوز بهداشتي : 100241012036



شما تاثيرات كرم ضد جوش و روشن كننده را بعد از 2 هفته احساس و خواهيد ديد و با ادامه مصرف نتيجه كامل را خواهيد ديد


جوش صورت
 

مواد تشكيل‌دهنده‌ اصلي‌: AHA (آنتي‌ هيدروكسي‌ اسيد)، ويتامين‌ C و روغن‌ گياه‌ چاي‌

 

نحوه‌ اثر بخشي‌: آنتي‌هيدروكسي‌ اسيد باعث‌ بر داشتن‌ لايه‌ فوقاني‌ مرده‌ پوست‌ و رشد يك‌ لايه‌ صاف‌ و  يكرنگ‌ از پوست‌ جديد مي‌گردد. درحقيقت‌ باعث‌ بهبودي‌ پوست‌ و حذف‌ چين‌ و چروكهاي‌ ظريف‌ پوست‌ مي‌گردد. روغن‌ گياه‌ چاي‌ اثرات‌ ضداكسيداسيون‌ و ضدالتهاب‌ دارد كه‌ باعث‌ ترميم‌ آسيبهاي‌ ناشي‌ از نور آفتاب‌ مي‌گردد و قوام‌ پوست‌ را بهبود مي‌بخشد و نيز باعث‌ محافظت‌ در برابر سرطان‌ پوست‌ مي‌گردد. به عنوان‌ راه‌ حل ‌مخصوصي‌ درمان‌ جوشهاي‌ صورت‌ مورد استفاده‌ قرار مي‌گيرد. ويتامين‌ C باعث‌ تحريك‌ پوست‌ براي‌ تشكيل‌ كلاژن‌ مي‌شود، در نتيجه‌ جريان‌ خون‌ در پوست‌ افزايش‌ مي‌يابد و پوست‌ درخشنده‌ و سفيد مي‌گردد.

 

طريقه‌ مصرف‌: ابتدا صورتتان‌ را با آب‌ و صابون‌ ضدجوش‌ مناسب‌ پوستتان‌ شستشو دهيد و با يك‌ حوله‌ خشك‌ نماييد، سپس‌ در طول‌ شبانه‌ روز كرم‌ را در دو نوبت‌ صبح‌ و شب‌ استعمال‌ نماييد.

 

هشدار: اگر پوست‌ صورتتان‌ داراي‌ جوشهاي‌ بدخيم‌ و التهابات‌ پوستي‌ است‌ با مشورت ‌دكتر متخصص‌ پوست‌ استعمال‌ شود.

 

برخي از امكانات و قابليتها:


درمان جوشهاي صورت و بدن

روشن كننده

داراي ويتامين C

حذف لكهاي ناشي از جوش

عدم ايجاد گودي پس از بهبودي جوش

ضد التهاب پوستي

شماره مجوز بهداشتي :
100241012036

جوش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:درمان جوش صورت, :: 18:37 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 66229
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما